Sunday, February 25, 2007

Nedräkning

Okej, jag har fått nog. Jag vill härifrån NU. Men, det går ju inte. Så jag behöver ett mål. Det har jag. Det ligger tre månader fram i tiden. Den 8 Juni för att vara exakt. Jag har räknat ut att det är 66 skoldagar kvar till dess. Alltså 66 dagar som jag måste befinna mig i skolan. Det kan jag klara. Men jag behöver något mer. En nedräkning. Jag hade det en sommar när jag jobbade häcken av mig på ett ställe som jag hatade, och det hjälpte faktiskt. Varje dag kunde jag kryssa över ett avverkat arbetspass. Så från och med idag, ska jag räkna ned till sommarlovet. Jag SKA klara av det här. Jag MÅSTE klara av det här. Det är ju inte så långt kvar. Jag ska dock INTE tänka på hur sjukt intensiva dessa 66 dagar kommer att vara. Inte tänka på det. Bara räkna ned och jobba på i blindo.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home